• Februari Månadsöversikt

    26724334
     
    Böcker på svenska: 2 st
    Böcker på engelska: 5 st
    Totalt antal böcker: 7 st
    Antal köpta böcker: Ehhh 10 st böcker. Men det var ju faktiskt bokrea.
    Antal sidor, räknat i inbunden varition: 3332 s
    Tankar om månaden: Det har varit en bra läsmånad, jag avslutade The Lunar Chronicles och jag läste ut Jag är Malala som var mitt mål. Bästa boken var nog Winter eller Anna and the French kiss. Jag blev lite besviken på Jag är Malala, men fortförande en bra bok fast den levde inte upp till mina förväntningar. Jane Eyre gillade jag, jag uppskattade den för vad den var men den var lite långsam ibland. Jag var med i en Läs-a-lot under sportlovet som Elvira höll i. Jag klarade mina mål minus 50 sidor, typ. Det känns ändå bra. 
    Tankar inför nästa månad: Läsa böcker jag har köpt på bokrean, Ink av Amanda Sun ser lockande ut. Heir of Fire av Sarah J Maas ska också läsas ut. Sedan får vi se vad som händer, har många böcker på lager i hyllan och kommer nog läsa det jag känner för.
    Böckerna jag har läst:
    Cress av Marissa Meyer - 5/5
    Jag är Malala av Malala Yousafzai och Christina Lamb - 3/5
    All the bright places av Jennifer Niven - 4/5
    Pojkarna av Jessica Schiefauer - 3/5
    Anna and the french kiss av Stephanie Perkins - 5/5
    Winter av Marissa Meyer - 5/5
    Ja jag har mens, hurså? av Clara Henry - 5/5
    Jane Eyre av Charlotte Bronte - 4/5 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s