• välkommen till minibiografen

    Bildresultat för sagostunden mio min mio
     
    sagostunden - mio, min mio uppläses av astrid lindgren. värdens mysigaste bok av värdens mysigaste kvinna. 
     
     
    Living with the dead in Indonesia - jätteintressant reportage om döden, och om hur det inte måste innebära slutet. vi såg den i min etik klass och den satte verkligen ett avtryck. 
     
    The danger of silence - en riktigt bra dikt! och superviktigt! 
     
     
     Paul McCartney Carpool Karaoke - älskar denna! den bästa av alla carpool karaoke. fällde en tår <3 
     
     
    How to make stress your friend - ett jätteintressant ted talk om hur man kan se stress på ett hälsosammare vis. tror vi alla behöver påminnas om det ibland. 
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s