• december2018 & januari2019

    källa
     
    december 
    - första december gick jag på hemmafest och där fanns det en karaokemaskin <3 
    - var med mamma, hennes man och mina syskan på kap verde. vi åt supergod mat, snorklade och badade hela tiden. en så härlig semester. 
    - det var lucia och jag såg kattes tåg 3 gånger. så så fint. 
    - jag hade ett julmingel!! bästa jag har gjort!! alla jag kände typ var hemma hos mig, drack glögg och åt kakor. 
    - vi hade secret santa i klassen och jag fick jättefina strumpor och glitter. 
    - firade jul miljoner gånger som det skilsomässobarn man är 
    - hade uppkörning och klarade det wihoo 
    - firade nyår och hade väldigt kul, lagade massor av mat och buggade. dagen efter mådde jag ej super dock. 
     
    januari
    - var på en överaskningsfest för en kompis, hon blev jätteglad och det fanns supermycket ballonger. 
    - var i linköping och firade min kusins läkarexamen. superfin cermoni i domkyrkan, sen åt vi middag med släkten och sen var det fest på en mortorcykel klubb (?). det fanns ett liveband och superbilliga drinkar. hade på riktigt så kul. 
    - gick på jobbintevju och har nu börjat provjobba på en resturang. 
    - gick på en 41 års fest (20+21år) och en annan födelsedags fest. älskar att ha kompisar som fyller år så man får gå på fest. 
    - åkte skridskor med familjen och några familjvänner, sen åkte vi hem och åt åt supergod mat. älskar sånna vinteraktiviteter. 
    - gick på växjös kulturnatt och kollade på konst. sen avslutades kvällen med en laleh gudtjänst i domkyrkan. 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s