• oktober&november 2018

    𝒉𝒖𝒏𝒏𝒊𝒆𝒃𝒖𝒎┊✿ˎˊ˗
    källa
     
    har ju halkat efter lite med månads sammanfattningarna så här kommer två på en gång :)))
     
    oktober
    - hade läger-uppstart med mina nya konfirmander 
    - gick på en klubbkväl som p3 anordnade, såg tjuvjakt och dansade i ett badrum fyllt med ballonger. 
    - beställde min studentmässa! sick 
    - gick och lysnade på flora wiström som hade en föreläsning. så bra
    - en an mina närmsta vänner fyllde 18 så vi firade henne. först jättemysig förfest med pizza och sen gick vi ut <3
    - gått på student-halloween fest (var hermione)
    - fått höstlov och varit arg på att det har blivit vintertid
    - gått på växjös teaters uppsättning av narnia 
     
    november
    - firat halloween 2 gr till (var en töntig katt och kim possible) 
    - sett den nya fantastic beast på bio (och varit sur på jkr över representationen) 
    - gått på överaskningsfest med glitterdrapperi! så kul kväll <3 
    - sett på the office och oh-at över jim och pam. 
    - gått på studentfest och haft väldigt roligt 
    - köpt ny kappa för att överleva 
    - sett kattes språkshow och ätit sushi
    - druckit öl på delux och pratat om böcker 
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s