• böcker jag har köpt den senaste månaden

     
    Jag har köpt en del böcker den senaste tiden, inte i närheten av hur många jag vill köpa men ändå ett par stycken. Köpte Lola and the boy next door men den kom inte med på bild. 
     
    Magnus Chase And The Gods Of Asgard, The Sword Of Summer - Jag köte denna så fort den kom ut, alltså den 6/10. Jag jag läste ut den på två dagar. Den var så underbart bra och allt jag hoppades att den skulle vara. Bokrecension kommer snart. 
     
    Det Handlar Om Dig - En av dom bästa kärleksböckerna jag vet, så grymt bra är den! Fattar inte att det har tagit mig så lång tid att köpa mig ett eget exemplar. Rekomenderas varmt.
     
     
    Percy Jackson And The Olympians, box set - I samma veva som jag köpte Magnus Chase passade jag på att köpa ett set med alla fem böckerna i den första serien om Percy Jackson. Recension på den första boken här.
     
    Hjärta Av Jazz - En bok som jag köpte i en seconhand affär. Har läst några kapitel och den är väldigt bra en så länge. Fint språk.
     
     
    Jane Eyre - Gick runt på akademibokhandlen och blev tvungen att köpa den, ser ni framsidan? Mitt bokhjärta dog lite. Dessutom är den en kalsiker och jag tror jag kommer gilla den.
     
    Pride And Prejudice - Likadant med denna boken, framsidan! På akademibokhandlen hade dom massa såhanna här klassiker med svin fina omslag, vill igentligen ha alla men får nöja mig med två (sålänge). Även denna ska ju vara bra.
     
     
    Carry On - Rainbow Rowells nya bok! Den handlar om Simon Snow som är magiker. Den ska vara super bra, har hört att den ska fylla lite av tomheten efter Harry Potter. En del har sagt att det är årets bästa bok. Läser den just nu. 
     
    A Frozen Heart - Frozen i bokformat. Jag är en sådan nörd. I boken får man följa Hans och Anna och man får veta vad dom verkligen tänker och känner för varandra. Var tyungen att köpa denna. Frozen forever.
     
     


    ddianasliv.blogg.se    •  

    Åh, vad många bra och spännande boktips! Tack! :)

    Svar: varsegod :) kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s