• mitt musikår 2017

     
    mitt musik år 2017! älskar älskar älskar denna funktionen spotify har <3 så roligt ju. lyssnar nog inte på så mycket musik om man jämför med andra, jag tycker om att ha det tyst ibland. men när jag väl lyssnar på musik gillar jag låtar som berättar historier, lunga låtar med mycket gitarr och pampiga musikaler. gjorde ett inlägg om musik i början av november, och eftersomd et är typ samma musik som jag lyssnar på nu länkar jag det till er här. 
     
     
    konserer & musikaler jag har vairt på iår: 
    veronica maggio - på fårö. var en helt magisk kväll och jag och mina kompisar stod nästan längst fram. när strömmen gick och det blev allsång <3 så fantastisk upplevelse. 
    emmaboda - då såg jag hov1, lite av little jinder och massa andra band som jag ärligt talat inte kommer ihåg namnen på. men det var askul och väldigt bra. 
    la cage aux folles (musikal) - denna såg jag och familjen i linköping. var väldigt fint och kul. 
    ulrik munther - han var och sjöng på min skola vilket faktiskt var väldigt bra. kul grej på en skoladag med paus för konser. 
    jesus kristi superstar (musikal) - såg den på växjö teater med den konfagruppen som jag är ledare för. väldigt trevligt att se den med ett gäng fjortonåringar. 
    vårshowen - varje år sätter musiktillägget på min skola upp en musikal <3 så fint och kul att det händer sånt på min skola. 
     
    det var nog alles. 
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s