• musik! roligt med listor ju!

     
    min musiksmak är en härlig mix av musikaler, disney låtar, soul, pop och extremt mycket julmusik. tror inte min musiksmak skulle impa på några musiksnobbar, men jag gillar den iallefall. 
     
    låtar jag inte kan sluta spela just nu: 
    wolf av first aid kit 
    emmylou av first aid kit 
    postcard av first aid kit 
    aldrigt lungt av nadja evelina (har lyssnat på den kanske 50 gr de senaste 2 dagarna, tack sandra beijer som tipsade om den!) 
    river av joni mitchell (sååå fin har lyssnat på den varje dag i kanske en månad)
    last christmas av wham 
    galaxen av veronica maggio 
    play och sen repeat av veronica maggio 
    härdanefter av veronica maggio
    candystore från heathers the musical (egentligen hela musikalen men men) 
    i dont dance från high school musical 
    i den stora sorgens famn av ted gärdestad
    rocks and gavels av ian and sylvia
    eternal flame av the bangles
    all i want for christmas is you med måns och agnes (bästa variationen av den låten!! ett måste i jul för hela jordens befolkning!!) 
    i see the light av mandy moore (från trassel ni vet? så bra)
     
    så det var alla musik tips från mig just nu. rekomenderar alla att lyssna på dessa låtar och IMPONERAS över min musiksmak (om ni inte är musiksnobbar då såklart). vilken låt sjunger du konstant på? tell me hade varit kul att veta 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Lyssnade på flera låtar av Nadja Evelina nu när du tipsade om en och vad bra de var!

    Svar: vad bra att jag kunde tipsa om nått! jag gillar verkligen hennes röst <33 kram
    anna

    Elvira    •  

    För tillfället lyssnar jag typ bara på musik från innan 00 - Bon Jovi, Madonna, Britney, Backsteet boys ... Hahaha. Din musiksmak verkar fantastisk! Äääälskar också Nadja Evelina <33 och åh Play och sen repeat <3 ska lyssna på first aid kit! Var ett tag sedan.

    Svar: madonna och britney <333 bästa ju, ska sätta på deras musik direkt nu. kram <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s