• bläck

     
    har alltså tatuerat mig; en förgätmigej och en sol-konstellation. är så himla glad för dessa underbara små konstverk som nu är en del av mig. har velat tatuera mig i så många år men har varit tvungen att vänta på min 18 års dag. tycker idén om att konsten blir en permanent del av ens kropp är så himla fin, och är så så nöjd. 
     
    en till grej som jag tycker om med tatueringar att man lite släpper kontrollen över sin kropp. att man använder kroppen som en målarduk istället för någonting man är tvingad att sköta om. istället för en välpolerad yta man ska putsa kan det mer bli någonting kreativt utanför sig själv. 
     
    tycker btw blomman känns som någonting som skulle kunna varit animerat av disney? i love it 
     


    Elvira    •  

    Åh men fina! Har ingen aning om vad jag skulle tatuera om jag gjorde det, men känner ändå att jag nog vill någon dag - och ja precis det där med att släppa kontrollen! Har inte så stor skillnad liksom det är bara en kropp vad som spelar roll är det som finns inuti :')

    Svar: tack så jättemkt!! <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s