• jul-tv jag vill se

    Relaterad bild
    the holiday calender (netflix) 
    mariah carey merriest christmas (netflix) 
    the christmas prince: a royal wedding (netflix) 
    Bildresultat för tipp och oh: en jul hemma
    tipp och oh: en jul hemma (netflix) 
    the princess switch (netflix)
    Bildresultat för the holiday movie
    the holiday (hbo) 
    the nightmare before christmas 
    Bildresultat för storm på lugna gatan
    storm på lugna gatan (julkalenden 2018) 
    mysteriet på greveholm 
    Bildresultat för christmas friends
    julavsnitten av friends 
    julavsnitten av the nanny 
     
    julfilmer är en av de bästa grejer med julen <3 ska se om vissa klassiker så som greveholm och the holiday, men också se netflixs nya filmer. 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Jag brukar se om massa gamla julkalendrar när det närmar sig jul, det är så mysigt!

    Svar: ja det är så mysigt! <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s