• new girl, gudarna och valborg

     
    flora tipsade om en jättecool app på sin blogg som får alla bilder att se ut som om dom är tagna med en engångskamera. såklart var jag tvungen att testa den och kolla vad fint. älskar den så mkt. tror den heter huji. 
     
    .
     
    åskan dundrar utanför fönstret och jag ligger insvept i en filt. om några timmar ska jag vara finklädd taggad glad sminkad mm ect. men just nu vill jag bara kolla på första avsnittet av säsong 7 new girl och dricka te. valborg är en fin högtid, tycker om att vi har en dag tillägnad våren. ska bli kul att fira den ikväll. men nu ska jag se om nick och jess ska förlova sig eller inte. 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s