• kristi himmelsfärd på gotland

     
    jag och min lillasyster lisa åkte över kristi himmelsfärd till gotland för att hälsa på min mommo och moffa. vi hade så mysiga dagar <3. fotade inte så mycket tyvärr, men vi mest solade, läste, åt supergod mat och gick promenader längs vattnet. älskar älskar älskar gotland så mycket. min momma är gotlänning, och det är så himla roligt att en del av min släkt har bott i detta område där jag nu spenderar stora delar av mina sommrar tycker jag. mommo och moffas sommarstuga ligger typ 100 m från där min gammelmommo hade sin stuga. väldigt fint. 
     
    det var nästan som sommar och slånbären var i full blomm. 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s