• some picures from oxford

     
    är ledare på ett konfaläger, och vi åkte till oxford nu i mars. väldigt kul men också intensivt. det kändes som om vi var med i harry potter. gick längs gatorna och sa "sorry" "excuse me" och åt massor av friterad mat. gick på ett gäng gudtjänster i fina gamla kyrkor och shoppade. behövde verkligen ett miljöbyte och en dag var det 10+ och sol <3. 


    Jeanette    •  

    Dom där engelska husen har verkligen sin charm!

    Svar: <3 dröm att bo i ett sådant
    anna

    Elvira    •  

    Åååh vill också dit!! Så fint och aah engelskaa

    Svar: england <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s