• februari 2018

     
    vad jag har gjord: 
    - sett katedrals vårshow två gånger. så himla bra och fin musikal. 
    - ätit femrätters på resturang med min bonus-släkt. 
    - jobbat i simhallen wihoo 
    - drukit te med kompisar och planerat våren 
    - haft sportlov!! har badad bubbelpol, ridit och bowlat (är det ett ord?). även tittat på flera säsonger tv och sovit länge. 
    - min farmor fyllde år och då samlades vi hela släkten i linköping för att fira henne. dom hade hyrt en jättefin italiensk resturang och vi år väldigt god mat. mysigt att umgås med släkt och farmor&farfars vänner. blev frågad ungefär 100 gånger vad jag ska göra efter gymnasiet men det gjorde inte så mycket. 
    - det var varit typ -11 och snöstorm? ej så kul och jag har haft panik på kyla. 
    - druktit ännu mer te och oroat mig för kompisar som har varit på sjukhus. 
     
    böcker jag har läst: 
    a christmas carol av charles dickens - 4/5 
    le petit prince av antoine de saint-exupéry - 5/5 
     
    så glad att februari är över och att våren snart är här <3 vet att jag tjatar om det men men 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s