• tv serier januari 2018

    Bildresultat för chef's table france alain
     
    chef's table; frankrike
    kollar på detta dels för att lära mig franska och dels för jag älskar mat. tycker man får jättemycket inspiration till att egen laga mat. pluspoäng för snyggt filmat och för fina mat bilder. bästa programet att titta på när man är trött och inte vill kolla på någonting hetsigt utan mer myskolla. 
     
    Bildresultat för miss fisher murder mysteries
     
    miss fisher murder mysteries
    handlar om miss fisher som är privatdektitiv i australien på 20 talet. så himla estetiskt fint och riktigt bra dialog. jättebra långsamma romanser om man gillar sånt. lagom läskiga brott och ej så mycket blod, mest fokus på relationer och snygga miljöer. 
     
     
    modern family 
    min bästa feel good serie. ser om nu för kanske 4 gr? älskar älskar den. handlar om familjerelationer och är filmat som en dokumentärserie. skrattar högt minst varje avsnitt och gråter ibland för det är så fint. 
     
     
    riverdale 
    ser mest för att poängtera allt som är dåligt gjort. tycker nästan bara om the serpents och bryr mig väldigt lite om alla karaktärer förutom betty, jughead och miss cooper. fint filmat men riktigt dålig dramaturgi och dialog. första säsongen var bra men nu går det utför. kollar ändå för tycker den fortförande fungerar som underhållning. 
     
    Bildresultat för victorious
     
    victorious
    visades på nickelodien för typ fem år sedan. mysig och handlar om ett kompisgäng på en teater/musikskola. blir glad av den och tycker faktiskt den är ganska bra. är typ lite som high school musical. väldigt lättsam och jättebra på att se om man har ångest <3 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s