• saker jag gillar extra mkt just nu, jan 2018

          If I had the choice to look any way my heart desired i would look like this      PINK EYELINER AND GLITTER FRECKLES http://amzn.to/2sD7AGk
    källa 1,källa 2, källa 3
     
    1, 2, 3; stjärn-fräknar!!. en sån himla fin och rolig trend. jag vill se mer glitter i mitt liv tack. hur gulligt är det inte dessutom att ha sitt hår i två sådanna bollar som på bild 2? 
    tête, marie josé (1947) - henri matisse.       Scarf tied in hair     Bildresultat för i will be okay mimi
    källa 4, källa 5, källa 6
     
    4; konstnären Henri Matisse. gillar verkligen hur enkla med ändå utrycksfulla hans målningar är. ska inte låsas att jag har jätte mkt koll på konst egentligen men tycker om dessa. 
    5; att knyta upp håret med en scarf är så himla fint. måste ha det mer. 
    6; albumet i will be okay av mimmi. älskar detta albumet och har lyssnat på det typ varje dag i två veckor. 
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s