• juni 2018

    vad jag har gjort: 
    - roadtrip till blekings skärgård. ätit chips, grillat, badat och sovit i vindskydd (men vaknade vid fyra av myggen och sov resten av natten i bilen). lyssnat på schlager på hög volym och ätit jättestora glassar <3 
    - gått på bal, så kul grej. hade på mig långklänning och drack rödvin. 
    - gått på massor av studentskivor och ätit massor av plockmat. 
    - mitt sista sommarlov började!! firade med den optimala sommargrejen; picknick i park. 
    - har varit i england, 3 dagar i oxford och 2 i london. så kul resa och såg mycket fina grejer. gick på museum, kollade på gamla kyrkor och åt mkt pommes. 
    - firat midsommar med farmor och farfar i deras sommarstuga. gjorde allt man skulle; åt jordgubbar, hade blommor i håret och dansade runt stången. 
    - lallat runt hemma och kollat på serier, sovit eftermiddagstupplur och druckit iste. 
    - firat min lillasysters födelsedag med glass och massor god mat. 
    - varit på 20års fest i en gammal lada fylld med ljuslingor och buffémat. vi körde massor av lekar och det var inte ens kallt sen på natten. 
     
    vad jag har läst: 
    the ship of the dead av rick riordan - 4/5 
    you know me well av david levithan och nina lacour - 5/5 
    since you've been gone av morgan matson - 5/5 
    isla and the happily ever after av stephanie perkins - 4/5 
    almost midnight av rainbow rowell - 5/5 
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s