• løkken, skagen och champangefrukost

    stranden i løkken!! så otroligt fint. vi bodde alltså tio min gång från denna fantastiska utsikt. 
    det var massor av tussilagos överallt <3
    felicia (min ish låsaskusin) fyllde 18 år så hennes föräldrar fixade en supermysig champangefrukost. 
    en fyr som nästan har begravts i sand. så sjukt coolt. 
    utsikten från en jättehög sanddyn som vi klätrade upp på. 
    det blåste ganska mycket men vi var glada ändå
    åt super super god fisksoppa på en resturang i skagen
    här är alltså längst ut vid skagen, där de två haven möts. coolt att man liksom såg hur vågorna slog emot varandra från två håll. 
    det var ett sällskap som hade hyrt vagnarna man åkte ut med så vi fick gå. men sällskapet såg ut att ha det trevligt, de var alla finklädda och drack bubbel. tänker att det kanske var ett bröllop? 
    another picure from skagen
     
    var alltså i danmark med men bonussläkt. det var väldigt kul men samtidigt ganska intensiva dagar. känner ju inte min bonussläkt super bra eftersom min mamma och pappa bara har varit skilda i några år. iallefall, vi bodde i ett hus i løkken, och åkte sedan på lite dagsutflykter och så. var där torsdag natt till söndag morgon. på fredagen hade vi super fint väder och jag gick på stranden i klänning utan strumpbyxor. det var stjärnklart varje kväll och regnade inte någonting. 
     
    andra grejer som inte fångades på bild: var på skagen-museet (toppen bra! om ni är där gå på det), åt också supermycket god mat, läste en bra bok, drack drinkar och solade. 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s