• national poetry day in the uk 2017

    Summer Collapsed by Katie Daisy on Etsy,Nina Quist - Glasvingar
     
    källa 1, källa 2, källa 3, källa 4, källa 5, källa  6.
     
    idag är det poesins dag i storbritannien (tror jag). tänkte därför visa några fina ord. enjoy


    Vargnatts bokhylla    •  

    De var verkligen vackra!

    Svar: det tycker jag med! kram <3
    anna

    Sandra - snowglitter    •  

    Ah, jag missade poesins dag! Får bli ett sent inlägg för min del :)

    Svar: <3
    anna

    Sandra - snowglitter    •  

    Dock är det internationella poesidagen i mars läste jag nu :)

    Svar: ja, tror detta bara var i Storbritannien men men <3 kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s