• gulliga djur och lite text om att dela personliga grejer

     
    tycker det är svårt att berätta personliga grejer på bloggen. vill ju kunna dela med mig av händelser ur mitt liv, men samtidigt är jag lite rädd. inte för jag tror det kommer hända någonting särskilt om jag berättar exakt hur jag mår eller om jag är arg på någon, utan mer för jag tror att de få som läser min blogg kommer typ skratta åt mig och tycka jag är töntig. men ska försöka bli bättre. själva grejen men bloggen är ju att jag vill kunna ha en plats på internet som bara är min. där jag kan skriva vad jag vill, ladda upp mina bilder och dela mina tankar. och då måste jag ju få skriva lite (mycket) töntiga grejer också. så hoppas du ej tycke min blogg är töntig för då behöver du inte läsa den.
     
    här kommer lite gulliga djurbilder för det är GULLIGT ju och för att detta inlägg ska få någon form av kvalitetsinehåll. 
     
    sötMy Scarlet Macaw was eating a baby carrot today... because he's a babyCutest baby bunny


    Vargnatts bokhylla    •  

    Klart du ska skriva om det du själv vill! :) Tror inte det är någon som kommer tycka du är töntig :)

    Svar: <3
    anna

    Elvira    •  

    men åh. strunt i dom som möjligen tycker något är tlntigt! tänker att de måste vara i minoritet. jag vill läsa vad du vill skriva! allt. kram!

    Svar: <33 kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s