• stockholm i somras

    kom på att jag inte har visat bloggen bilderna från när jag var i stockholm i somras. så vad passar bättre än en tillbakablick? 
    stan var ganska fin och himlen var blå
    återigen - väldigt fin stad 
    vi var på moderna och såg på konst 
    konst ^^
    jag var ju i stockholm för att hälsa på några kompisar. vi konfade oss tillsammans 2015 och har hållt kontakten sen dess. så fina är dom. 
    på moderna fanns roliga konstverk som snurrade 
    de machade väggen väldigt bra tyckte jag 
    stor glaslåda med ljus. fint 
    SÅ FINA HUS 
    vi åt också på ett mysigt 1700 tals kafé. 
    de köpte bullar och kaffe
    vi satt på deras mysiga innergård 
    och jag åt en morotskaka 
    mer hus continue
    vi åkte BÅT från där vi bodde in till centrala stockholm. 
    det var väldigt fint och alltid kul att få vara på havet 
    sen gick vi runt lite i gamla stan (tänker inte ens nämna husen men ni ser ju!)
    åt väldigt goda vegitariska hamburgare 
    stockholm var sommarpyntat med blommor
    vi gick runt och kollade i secondhand butiker. jag köpte en kjol. 
    stockrosor. det finaste någonsin. 
    sen gick vi en jättemysig promenad på ett berg där man såg hela stockholm 
    fina växter
    vet inte hur många kullerstensgator jag gick ner för de två dagarna, bara att jg hade tränings verk när jag kom hem sen. 
     
    <33 sommar, stockholm och saknade kompisar 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s