• jag har gjort en affisch list

     
    har alltså gjort denna upphängningsanordning alldeles själv!! är väldigt väldigt stolt. den var superenkelt, jag gick och köpte lister, sågade dom i rätt längd, klistrade på listerna på affishen och surrade fast repet. jag följde denna tutorialen som också förklarar hur man gör mycket bättre än vad jag gör. 
     
    jag tyckte det blev väldigt fint och det var också väldigt enkelt. det är ganska svårt att hitta ramar till stora posters så då är ju detta sättet väldigt bra. tips. 
     


    Ella    •  

    tack för tipset!

    Svar: tack själv! <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s