• det har börjat nu

     
    det har börjat nu. idag när jag kom hem från skolan frös jag; mina öron var alldeles kalla och mitt hår trasligt efter cykel turen. 
     
    löven faller ner och jag fryser ända in i själen. det tar flera timmar innan man bli varm igen och kaffekopparna blir fler och fler. jag har hostat och snuvat så mycket så att ett av mina revben har fått en spricka i sig. vill inte vara dramatisk men det gör lite ont faktiskt. svamp har det plockats i mängder och jag har redan börjar nynna på julsånger. har köpt en långärmade klänninging eftersom det är för kallt att gå med bara armar.
     
    vet inte varför jag tar det så personligt varje gång det blir en ny årstid men det gör jag. gillar ju hösten men det tar tid för mig att anpassa mig. det blir som ett byte i min personlighet. 


    Emma K    •  

    "vill inte vara dramatisk men det gör lite ont faktiskt" haahaaah vad gulligt!

    Svar: hahah <33
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s