• två diktsamlingar: omega och min kärleks höga visa

     
    omega by johannes anyuru - 3/5
    tyckte den var ganska rolig på vissa ställen, och humor är inte så lätt att få fram i diktform. gillade de flesta dikterna och tyckte om också hur han skrev om döden. lite kul också att han skrev om växjö någon gång, för där bor ju jag. 
     
    min kärleks höga visa av eeva kilpi - 3/5 
    gillade den supermycket på sina ställen men sen var den några dikter som jag inte alls fattade. hennes gudsyn tilltalade mig inte alls heller. tyckte särskilt om dikterna som handlade om naturen och kärlek. 
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s