• jag och lisa var i linköping på höstlovet

     
    vi:
    åkte ett jättegulligt tåg (SNÄLLtåget) på till linköping.
    åt jättegod lunch med vår farmor.
    fikade på babbets med vår kusin och vår kusins flickvän.
    åt superduper god fisksoppa 
    och gick på teater (dimensioner hette den om någon undrar och den var väldigt bra!) 
     
    så himla mysigt att få umgås med släkten och bara få vara. ta det lungt och bli ompysslad. läsa böcker och strosa runt i en stad där man inte bor. tycker om linköping - väldigt fina hus, mysig statskärna och lagom stort. skönt att få byta luft lite, tycker att man riktigt känner att man är ledig då. 


    olivia    •  

    Så fina bilder! Älskar att åka tåg, så mysigt ju.

    Svar: tack!!! kram
    anna

    Vivi    •  

    åh är inte det den teatern med Marie Robertson? älskar henne ju. fina bilder!

    Svar: jo det är det. hon var fantastisk. tack så jättemycket! kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s