• for we need a little christmas, right this very minute

    Little finds for ChristmasGräddkola med flingsaltEn varm äppeldryck med smak av saffran, citron, apelsin och så en touch av kryddnejlika. Vi kan kalla den för Varm Saffransdryck eller Saffransglögg tycker jag. Den är enkel att göra och så...
    bild 1: älvljus (direktöversättning från engelskan eftersom det är ett så fint ord)  bild 2: gräddkola med havssalt (!!). bild 3: hemmagjord saffransglögg.
     
    nu är det inte långt tid kvar till julen! jag älskar julen av hela mitt hjärta - knäck, ljusslingor, adventspsalmer och julkalendern. blir så glad av att tänka på det och därför tänkte jag dela med mig lite av min jul-pinterestmap. den är fylld av vegitariska julrätter (kanske ska göra ett eget inlägg om det?), godis och bilder på varm choklad med snö. 
     
    something about this just makes me happyGet a good book and an open fire to survive another New England snow storm!Hot cocoa for everyone!
     
    bild 3: snö och vantar <3. bild 4: harry potter, raggsockar och en eld. bild 5: varm choklad! 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Älskar också julen! Ser fram emot att få julpynta snart :D

    Svar: jag med! <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s