• filmer jag har sett på senaste tid

    Bildresultat för rocky horrorBildresultat för wonder woman
     
    rocky horror - en skräckfilmsmusikal/komedi från 75. älskade musiken och de visuella. tyckte den var lite för konstig ibland - typ när de yxmördade en kille. men kan ändå rekomendera folk att se den, för den var väldigt rolig. 
     
    wonder woman - alltså så bra! älskade i princip allt, en kickass actionfilm som man blir glad av. tyckte Gal Gadot spelade rollen som daina så bra också. plus för bra kvinnoroller och att fokuset aldrig hamnade på kärlekshistorian. är så glad att denna filmen äntligen har blivit av. 
     
    Bildresultat för hidden figuresRelaterad bild
     
    hidden figures - genialisk film och så snyggt gjord. älskar vänskapen mellan karaktärerna och hur otroligt smarta de var. också fint att det bygger på en sann historia - och hur den belyser rasism och sexism. 
     
    sagan om ringen - vet att folk kommer tycka jag är dryg när jag säger detta; men jag tycker inte sagan om ringen är så bra. fina miljöer och lite kul ibland men tycker ej den var spännande eller särskilt intressegivande. tror kanske jag skulle gilla boken mer? men vet ärligt talat inte om jag kommer palla ge den en chans. vi får se. 


    erik    •  

    Filmer = bästa tidsfördriven. Wonder Woman tyckte jag också var väldigt bra, äntligen producerar DC en bra film.

    Svar: håller 100% med, dc måste skärpa sig. kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s