• några nya böcker

     
    istället för att plugga matte kan jag väll få visa mina nya böcker? great toppen, då kör vi på det. 
     
    först blue lily lily blue och the raven king av maggie stiefvater (vet att jag har hypat dom ganska mkt förlåt). men SER ni hur snygga de är. sedan har vi fyra stycken böcker som jag har fått (alltså inte spenterat pengar själv wow tack för förtydligandet men vill skryta lite). mitt psykiatriska liv av johan cullberg som jag fick av min söta kompis <33. sanning med modifikationer av sara lövestam och det är inte meningen att man ska vara här av thomas olsson vann jag i en tävling. jag älskar ju sara lövestam (läs hjärta av jazz av henne om du gillade en man som heter ove - tips tips) så är väldigt glad för den. gick obemärkt förbi av ingrid hedström har jag fått av alfabeta, tack för rec-exet <3. 
     
    nu ska jag läsa lite mer om imaginära tal och andragradsekvationer. kul. 


    Maddesbokblogg    •  

    Härligt med nya böcker!

    Svar: ja det är det! kram
    anna

    Vargnatts 0bokhylla    •  

    Vilka spännande böcker :)

    Svar: det tycker jag med, kram <33
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s