• mina sommarplaner 2017

    ser att en del bloggar berättar för sina läsare om sina sommarplaner, och det tänkte jag också göra nu. jag älskar sommaren, och är så taggad inför att vara ledig och strosa runt i morgonrock. 
     
     
    juni
    - jag ska sova i tält och grilla med några kompisar. ska bli kul. 
    - åka till farmor och farfar, äta jordgubbar och dricka drink på deras altan och ta morgondopp. 
    - fira midsommar på öland och äta färskpotatis med smör och salt 
    - läsa massor i solen och typ bara ta det lungt 
     
    juli
    - jobba på statsbibloteket och läs böcker för barn!! tre veckor omgiven av böcker, barn och sagor <33
    - ha picnik i parker 
    - åka en runda till till farmor och farfar, kanske åka lite med båten och ha det mysigt
    - emmabodafestivalen? ska förmodligen gå iallfall när hov1 spelar och sen för vi se. 
    - gå på min lillasysters konfirmation 
    - åka till gotland, bada i havet och fira födelsedagar 
     
     
    augusti
    - veronica freaking maggio ska jag se live den andra augusti
    - ska gå runt i visby med en kompis och upptäcka lite. kolla på medeltidsveckan och fika. 
    - hälsa på en kompis i dalarna? inte hundra än men förmodligen. hoppas det fungerar med datum och så iallefall. har inte träffat henne på ett helt år eftersom hon egentligen bor i paris. 
    - sova länge på morgorna, skriva, läsa, få kliande myggbett och klaga över värmen som jag egentligen älskar. 
     
    sommaren!! <333 vad har du för planer? vilken bok vill du läsa mest? 
     
     


    elin    •  

    åh vad fina bilder! i sommar ska jag jobba på ica, äta mkt glass och hänga med min pojkvän.

    Svar: tack <333. låter som en väldigt bra sommar, kram
    anna

    Maria O    •  

    Ska också se Veronica i sommar! Men inte på Gotland utan i Stockholm. Är så peppm, hoppas vi båda får fina upplevelser

    Svar: åh vad roligt, tror hon är fantastisk att se live. kram <3
    anna

    Elvira    •  

    Vill också se Veronica!! Ska dock kanske se Hov1 pga de kommer till Åland fick veta detta igår är ÖVERHAJPAD!!! Har dock typ ingen att gå med alla jobbar eller nåt ... Men så underbart med sommar juuu!! Kram

    Svar: man kan ju alltid gå ensam, men inte lika kul ju. synd att alla ska jobba hela tiden. kram <33
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s