• maj 2017

     
     
     
    Böcker jag har läst: 
    Björntråd av Frida Lo Kongstad - 4/5
    Salt to the Sea av Ruta Sepetys - 5/5
    Always and Forever, Lara Jean av Jenny Han - 5/5
    We Are Okay av Nina LaCour - 5/5
    Tretton skäl varför av Jay Asher - 2/5
     
    Tankar om maj: 
    • Var i Kalskrona och åt en mega glass 
    • På tal om glass så åt jag, mamma och min syrra det en annan dag också. Åt en jättegod glass som smakade kola och salt. 
    • Åt på resturang med min pappa och min kusin <33 Det var supermysigt 
    • Gick en promenad med några kompisar i en björkskog när bladen precis hade slått ut
    • Planterade egen basilika som faktiskt går jätte bra! Jag är fett stolt över den 
    • Var på Öland en sväng 
    • Var fast på ett tåg i två timmar + att den tar massa strömkablar som hade gått sönder på spåret. För att citera konduktören "om ni går ut där ute blir ni, som man säger, well done". Det var lite lästigt. 
    • Firade min kompis födelsedag med fest och chokladtårta 
    • Hela maj var nog faktiskt en av de bättre mådanerna i år. Underbart väder, gjorde kul saker och läste väldigt många bra böcker. 
     
    Vad jag vill läsa i juni: Second Chance Summer av Morgan Matson, Flickorna och kanske Norrtullsligan. OCH MYCKET MER FÖR DET ÄR SOMMARLOV 


    MissMagic    •  

    Låter som en bra månad :) Kola och salt var en speciell smak på glass. Det skulle jag vilja testa :)

    Svar: glassen var supergod, really recommend! kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s