• jag åt mat på restaurang

    vilken cool vinkel va lite nytänkande och så yeahh. jag och min familj var iallefall ute och åt fancy lunch för en tid sedan och här är lite bilder från det. 
    god soppa med bröd. bröd steckt i smör är någt av det godaste som finns. recommend
    jag åt någon rotfruktsak med skirat smör och sås, mkt gott
    min lillebror höll min mammas hand och det var ju lite cute 
    creme brulee <3333 *låsas att jag är fransk* 
     
    slut på detta meningsfulla och givande inlägg. låt jag lyssnade på när jag skrev detta: dizzy miss lizzy 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s