• 2017 april

     
     
     
    Böcker jag har läst: 
    Kiss Kiss by Roald Dahl - 3/5
    Everything, Everything av Nicola Yoon - 5/5
    Heartless av Marissa Meyer - 5/5 
    Milk and Honey av Rupi Kaur (omläsning) - 5/5 
    Homegoing av Yaa Gyasi - 5/5 
    I mitt namn - en bok om att vara trans av Moa-Lina Olbers Croall - 4/5 
    Så långt vi kan följas by Susanna Martelin - 3.8/5 
     
     
    Tankar om april: 
    • Har firat påsk med farmor och farfar och gått i en lite söt stad 
    • Gått på musikal och valborgsfest
    • Mat uppdate: Ätit pizza med min lillebror, ätit choklad med jordgubbar med kompisar, en del te+frallor, ätit glass vid sjön i solen, tacos med mycket avokado 
    • Kommer ärligt talat inte ihåg så mycket av april??
    Vad jag vill läsa i maj: Emma av Jane Austen (läste typ 100 sidor av den i april), I Hate Fairyland Vol 2 och Blue Lily Lily Blue. 
     
    berätta om ditt april! 


    billsan    •  

    du har alltid så himla mycket fina bilder i dena inlägg! blir inspererad, kram <3

    Svar: åh tack så jättemycket! kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s