• världspoesidagen

    “And this is how you know. Poem: @nayyirah.waheed #yogalove #findYourOwn”: Nina Quist - Glasvingar: Det är dags! Märta Tikkanen - Århundradets kärlekssaga: markruffalo:rupikaur:i am power. #InternationalWomensDayPowerful:
     
    glad världspoesidag! lite poesi ifrån min pinterest: nayyirah waheed, nina quist, märta tikkanen och rupi kaur. idén till detta inlägg är delvis (ungefär 100%) tagen från flora wiström.
     
    idag har jag cyklat i ös ös ös regn och förundrats över att regn kan göra så ont, läst lite i so sad today och gråtis till avatar: the last airbender. det var ett jättefint avsnitt där aang återförenades med sitt gigantiska flygande djur <33. i can´t stress enough hur bra denna serien är. den sänder så fina budskap om hur man ska behandla djur och sina kompisar. huvudpersonen är vegetarian, det finns ingen kärlekstriangel och alla är så söta. bara titta på den
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s