• när jag träffade sandra beijer

    hon skrev "till anna, tack för att du tog mig till växjö <3 sandra beijer"
    march.
                                                                                        bilden är från sandras blogg (jag är den som sitter längst fram i rosa kjol). 
     
    sandra beijer höll föreläsning i växjö i onsdags! så himla kul. hon var superduktig och gullig, och pratade så bra om sin skrivprocess mm. hon singerade mina böcker och var allmänt fin. jag presenterade henne även lite (pratade bara i typ 30 sekunder så ingen stor grej) och det gick bra. var supernervös att jag skulle tappa bort mig eller trilla, men allting gick enligt planerna. jag har följt sandras blogg i mer än fem år, så det kändes lite overkligt att träffa någon man bara har sett på bilder i verkligheten. 
     
    det verkar även som jag kommer få jobba i bibloteket i sommar. en av biblotikarierna på statsbibloteket som var med på föreläsningen sa att alla som ahde varit på intervju skulle få jobb, men får ett 100% besked nästa vecka. vill så gärna jobba med att läsa sagor för barn och plocka med böcker i hyllor, det är ju det jag är bäst på. jag hoppas också att min kompis (hon sitter förövrigt jämte mig på bilden) och jag får jobba där samtidigt. det skulle vara drömmen. 
     
    hoppas ni får en bra fredag!


    Elvira    •  

    Åh, så fint och häftigt!!! Gulliga ni är. Och ja Sandra är så fin och duktig på att berätta <3 :') vad fint att du (högsta antagligen) får jobba på bibliotek i sommar!! Är ju bland de bästa sommarjobben säkert.

    Svar: ja, känner att det jobbet kan bli hur bra som helst <3 kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s