• nancy was my yellow rose, and we got married wearing borrowed clothes

     
     
    låt för dagen: nancy mulligan av ed sheeran 
    eds nya album är bra. jag gillar mest galway girl, barcelona och nancy mulligan (rubriken på detta inlägget är ifrån den låten). älskar att det liksom är historier i hans texter. 
     
    bok för dagen: harry potter and the chamber of secrets. jag håller på att läsa om alla harry potter böckerna just nu, och det är som vanligt fantastiskt. gråter och skrattar och blir så himla glad av dessa böcker. 
     
    mat för dagen: åt precis skivade bananer, rostat bröd och te nu till frukost. har alltid sovmorgon på fredagar och jag älskar det så mycket. då hinner jag dricka upp mitt te på morgonen, lyssna på musik och läsa. 
     
    tv serie för dagen: jag har börjat kolla på riverdale! har bara sett tre avsnitt än så länge men gillar det starkt. bara jag som tycker billy är en kopia av noora ifrån skam? känns typ som om de är samma karaktär. serien är iallefall ganska klyshig, men gillar jughead och handlingen mycket så ska fortsätta kolla. har läst lite om att jughead är asexuell i serietidningarna, och det verkar han inte var i serien. tråkigt och ganska fult gjort av manusförfattarna tycker jag. 
     
    älskar fredagar! så himla bra dag. har en lektion i skolan idag, och sen ska jag träffa lite folk för att måla. ska se skönheten och odjuret på lördag, är så himla pepp på att se emma watson spela belle. jag tycker det ska bli så himla skönt med helg också, mitt humör har varit så himla mycket upp och ner denna veckan. beror nog mest på pms, men tycker att våren är en sådan himla omtumlande årstid också. längtar till bladen slår ut! trevlig helg <33


    emma    •  

    sheeran är så himla himla himla bra! trevlig helg på dig med

    Svar: tack <3
    anna

    Elvira    •  

    Åh, så fina saker! Harry Potter och Ed och Riverdale och Beauty and the Beast ah :') ska se den på lördag, både suoerpepp och megarädd ... Vad tyckte du om den?

    Svar: beauty and the beast var super bra! älskade allting typ. särskilt emma watson <33 hoppas du gillar den. kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s