• vecka 13 + frukostar

     
    mattips nu ok. anteckna och glöm aldrig bort, lova. 
     1. surdagsknäckebröd med philadelfia, gurka och salt. vanilj te och jordnötsmörsmacka med banan och sirap. 
     2. kaffe med vispgrädde och vanilj
     3. grovt bröd med mosad avokado + tomater + salt + peppar 
    mina mest basicaste matips men ack så gott.
     
    denna veckan:
    jag ska på jobbintervju på bibloteket, hoppas jag får sommar jobb där <33 
    jag ska på sandra beijers föreläsning och presentera henne inför massor utav folk (jag är väldigt nervös) 
    läsa so heartless
    plugga inför fysikprov 
    åka som ledare på ett läger 
    och se om jag kan köpa ett par nya svarta jeans


    Elvira    •  

    Å, wow presentera Sandra!?!? Shit vad coolt LYCKA TILL DET GÅR BRA + samma med biblioteksintervjun <3 :D så avis vårt bibliotek tar inte sommarjobbade alls :(

    Svar: aw tack så jättemycket!! ska inte prata alls länge men hoppas det går bra <33 puss
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s