• 6 stycken gröna

    Roasted Garlic Avocado Toasts + Hemp Seeds & Red Chili Flakes – THE avocado toast to end all avocado toasts. (Vegan & GF) | RECIPE at NomingthruLife.com
     
    1. bild ifrån nomingthrulife.com                                          2. bild från cupofpositive.com
     
    1. alltså hur god ser denna mackan inte ut att vara. avokado + stecktbröd är en sådan fin kompo. jag lovar mig själv att jag ska äta mer sånt nu i vår. för att komma till receptet på just denna gudomliga mackan klicka här
     
    2. jag läser igenom cupofpositive.com´s arkiv just nu, och hittade detta jätte fina inlägg ifrån våren 2016. det gav mig starka vårkänslor, så jag tänkte att jag skulle dela med mig av det fina som hon har skrivet. hennes blogg är förövrigt fantastisk. länken till inlägget hittar du här
     
    Urban Jungle Bloggers on Instagram: “We could stay here all Sunday  :@friendlyghosts #urbanjunglebloggers”:
       3. bild ifrån gardeninggazebo.co                          4. bild ifrån @urbanjungleblog
     
    3. såhär hoppas jag min planta ska bli, men just nu är den bara en dm hög. växten heter elefantöra och ska vara ganska lätt att sköta om. ger dessutom av sig mycket sticklingar, så då kan man ge bort en mini växt till vänner. 
     
    4. så fint rum. goals. tänker att man borde sova underbart om man har så mycket växter. 
     
    🌹‼️Summer flowers and strawberries by Babes in Boyland:
       5. bild från yesturday.tumblr.com                                              6. bild från www.lovelylife.se
     
    5. jag älskar dessa strumpbyxor. tänk med en svart kort kjol och typ en rosa t-shirt. 
    6. sommaren! blommar! gröna fina dörrar!  


    Erik    •  

    Jag älskar alla doma länktipsen.

    Svar: åh tack <3
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s