• ponton - litterär tidskrift för (främst) unga

     
    Lånade hem ett fin tidning från biblioteket (btw hur nice att man kan låna tidningar på bibblan?). Ponton är en tidskrift som samanställer texter, poesi och konst av unga. Den drivs ideelt av folk mellan 14-22 år. Väldigt insperarande och kul att ta del av olika utrycksätt. Kan verkligen rekomendera den främst för att man själv får lust att skriva efter man har läst den och för att det är en sådan himla cool grej. 


    Bokstund    •  

    Älskar att man kan låna hem tidskrifter. Aldrig läst Ponton, så tack för tipset! :)

    Svar: varsågod<33
    anna

    Vargnatts bokhylla    •  

    Det låter som något jag skulle tycka om att läsa!

    Svar: ja, hoppas det!
    anna

    MissMagic    •  

    Åh fick den tidningen när jag var på ett poesi event. SÅ himla mysig och inspirerande :)

    Svar: håller verkligen med dig! kram
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s