• några bilder från en sommarlovshelg

    fina blommor i en park 
    livets godaste gryta a la flora (googla det för recept) gjorde jag och en kompis! blev supergott. enkel, mkt god&vegansk. 
    vi åt vegitarisk (mig) och veganska (sanna) hamburgare på en resturang. 
    det var kul och mkt trevligt 
    det var även väldigt fint innuti resturangen. kafé deluxe i växjö om någon undrar. de har ca allting - god lunch, gott fika, god middag och blir en klubb på kvällen. ett av de bättre ställena i växjö om jag får säga det själv. 
     


    Frida G Svensson    •  

    jag kom precis in på din blogg och jag älskar din layout. Den är så unik!

    Svar: åh tack så jättemycket!
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s