• Fina böcker som kommer ut 2017 som jag tror kommer vara bra

    Bildresultat för heartless marissa meyerBildresultat för Always and Forever, Lara JeanBildresultat för vända hem av yaa guidaBildresultat för The Careful Undressing of Love by Corey Ann HayduBildresultat för We Are Okay by Nina LaCourBildresultat för Wicked Like a Wildfire by Lana PopovićBildresultat för wayfarer alexandra brackenBildresultat för Flame in the Mist by Renee AhdiehBildresultat för strange the dreamerBildresultat för Wonder Woman: WarbringerBildresultat för The Inexplicable Logic of My Life by Benjamin Alire SáenzBildresultat för the dark prophecy
     
     
    Några böcker som jag ser väldigt mycket fram emot! Vilka böcker ser du mest fram emot att läsa under 2017? Tell me. 


    Bokprinsessorna    •  

    Wicked Like A Wildfire är ju helt fantastiskt snygg!
    Jag ser fram emot att läsa Roseblood av A.G. Howard, en story re-telling på Phantom of the Opera. :D
    Även fortsättningen på Everland av Wendy Spinale ser jag fram emot, om jag inte minns helt fel nu heter den Umberland.

    Svar: åh, ska kanske kolla in Roseblood, gillar ju Phantom of the Opera. kram <3
    annamariaa

    Vargnatts bokhylla    •  

    Tyckte verkligen om omslaget till We are okay!

    Svar: hållar med! kram
    annamariaa

    Elvira    •  

    Gud du har verkligen lyckats välja supersnygga böcker! Vill läsa alla nu ju. Hade ingen aning om att Leigh Bardugo ska ge ut en Wonder woman-bok? Lät intressant ju! Och åå ska Nina LaCour komma med nytt?!? Vill läsa!!

    Svar: jag har en svag punkt för snygga böcker haha. hoppas Leigh Bardugos bok kommer bli bra, för jag älskar ju henne och wonder woman. kram <3
    annamariaa

    Emelie Karlsson    •  

    Äälskar Nina LaCour, har dock en oootroligt stram budget just nu då jag ska resa väldigt mycket i år. Så behövde välja mellan By Your Side och denna, valde By Your Side. Men ska försöka köpa den ändå sedan i slutet av februari!

    Svar: det är så synd att man inte kan köpa alla böcker man vill. hoppas du har det kul på dina resor! kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s