• Mitt löfte om att jag inte ska köpa så många böcker går, ja, sådär.

     
    Kolla på den otroligt söta sticklingen jag fick av min kusin! 
     
    Jag har ju igentligen som förhoppning att jag inte ska köpa så många böcker, men ändå har jag nu under denna helgen på någon sätt lyckat skaffa mig 10 nya böcker. Hoppsan. Men många är köpta på loppis, en har jag fått och några är köpta på rea, så det är inte så illa som det verkar. De fyra böckerna som jag köpte under bokrean har ännu inte kommit, men jag får visa dem i ett annat inlägg. Skriver dock vilka det är ifall någon enstaka själ skulle vara intresserad.
     
    På bild:
    Drömmen förde dig vilse av Anna Jansson
    The Magicians av Lev Grossman
    Tomma stolen av JK Rowling 
    Heartless av Marissa Meyer 
    Emma av Jane Austen 
    Homegoing av Yaa Gyasi
     
    Inte på bild: 
    Everything, Everything av Nicola Yoon
    Letters on Sweden, Norway, and Denmark av Mary Wollstonecraft
    The Ocean at the End of the Lane av Neil Gaiman
    Björnstad av Fredrik Backman 


    Bokprinsessorna    •  

    Loppisar och Second Hand är verkligen farligt när det kommer till böcker! Ser ut som en härlig samling det där :D

    Svar: loppisar är det bästa <33 kram
    annamariaa

    Vargnatts bokhylla    •  

    Fina fynd du gjort!

    Svar: tack, och jag håller helt med haha <33 kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s