• Januari 2017

     
    Böcker jag har läst: 
    The School for Good av Evil av Soman Chainani - 3.5/5
    Svinalängorna av Susanna Alakoski - 3/5 
    Crooked Kingdom av Leigh Bardugo - 5/5
    Saga, Vol. 6 - 3/5 
      
    Tankar om januari: 
    • Nyår var kul!
    • Jullov yeeeey, gick på snöpromenad, läste lite, var sjuk, var på Öland och såg på film. Åkte skridskor och drack choklad. 
    • En hel helg åt jag chips, hade julgransplundring och drack mycket kaffe i ett hus i de smålanska skogarna. 
    • Började längta till våren. 
    • Hade ett stressande fysikprov som jag hoppas det gick bra på. 
    • Det var Kulturnatt där jag bor så gick och kollade i gallerier och åt pommes. 
    Vad jag vill läsa i februari: All the Light We Cannot See, Heartless, Gå dit hjärtat leder dig och Edith Södergrans samlade dikter. 


    Elvira    •  

    Så fina bilder! Och å Edith Södergran låter mys, vill nog också läsa nåt av henne någon gång :) kram!

    Svar: åh tack så jättemycket! hon är jättebra, kram <3
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s