• Ett urval av filmer som jag vill se 2017

    Bildresultat för hidden figures
     
    Hidden figures - 2017. Handlar om några av genierna som fick upp människan på månen. Trailen är så jäkla badass och tror denna är riktigt riktigt bra. 
     
    Bildresultat för the theory of everything
     
    The Theory of Everything - 2014. Handlar om Steven Hawking när han var ung. Ända sedan jag såg Fantastic Beast har jag velat se alla Eddie Redmaynes filmer, så jag måste ju börja någonstans. 
     
    Bildresultat för la la land
     
    La La Land - 2016. Musikal med Ryan Gosling och Emma Shine. Kan det bli bättre?
     
    Bildresultat för the grand budapest hotel
     
    The Grand Budapest Hotel - 2014. Utspelar sig på ett fint hotel och ett mord är inblandat i historien tror jag. Fina miljöer och West Anderson är ju regissör. 
     
    Bildresultat för såsom i himlen
     
    Såsom i Himlen - 2004. Handlar om en kör och kärlek typ. Har velat se denna filmen hur länge som hälst men ska verkligen se den under 2017. 
     
    Bildresultat för anne the green gables film
     
    Anne of Green Gables - 1985. Är en canadensiskt miniserie som verkar jätte bra. I New girl tittade Jess och Cece på denna och då måste ju även jag se den. 
     
    Bildresultat för beauty and the beast 2017
     
    Beauty and the Beast - Mars 2017. Emma Watson! Disney! 
     
    Bildresultat för wonder woman 2017
     
    Wonder Woman - Juni 2017 - Äntligen! 


    Elvira    •  

    ÅÅÅÅ Hidden figures verkar sååå bra!! Theory of everything och La La Land är riktigt fina.
    Är sjukt pepp på Beauty and the Beast och Wonderwoman verkar också riktigt häftigt - så fantastiskt filmår det verkar bli!! Anne of Green Gables såg supersöt ut ju :')

    Svar: 2017 är ett superfilm år! kram <33
    annamariaa

    Emelie Karlsson    •  

    Grand Budapest är så bra!!!!

    Svar: kul att du gillade den! hoppas jag också kommer gilla den. kram <3
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s