• En dag i Linköping; musikal, myrorna och snö.

    Köpte böcker på Myrornas i fina påsar. 
     
    Den var solig och nästan vår. 
     
    Åt lunch och sedan gick jag och fikade med några kompisar, men hann inte fånga det på bild. Åt en god chokladmuffin. 
     
    Lite senare var det dags för musikal! Det var min och mina syskons julklapp ifrån våran farmor och farfar nämligen. Vi såg La Cage aux Folles och den var superbra. 
     
    Det var flott där inne. 
     
    Sedan när vi gick ut ifrån teatern mötes vi av ett nypudrat Linköping och vi gick hem med snö i håret. 
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s