• min önskelista 2017

     
    snart är det ju jul och i sann blogg anda tänkte jag visa lite vad jag önskar mig i julklapp. 
     
    ¤ böcker:
          - en fest för livet av ernest hemingway
          -  a christmas carol av charles dickens
          - burial rites av hannah kent 
    ¤ pyjamas !! gärna stor och i flanell (har stavat fel på min bild men men) 
    ¤ svarta långärmade tröjor (polo = fint)
    ¤ svarta lackskor med trubbig låg klack
    ¤ röd minikjol (länk)
    ¤ close up filter till min kamera, för jag vill gärna testa att fota lite macro. (länk)
    ¤ akvarellpenslar (länk)
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s