• tiden sprang ikapp dig som ett sommarlov mot slutet

    tänker att denna gulliga hunden kan bli som en ursäkt för att min blogg ej har varit aktiv under den senaste månaden - men det var faktiskt sommarlov. jag har jättemycket bilder från sommaren jag ska visa för er så förvänta er en aktiv blogg här framöver. 
     
    lågstadie skolan jämte mitt sovrum hörs nu helt plötsligt. jag ser barn gå förbi med skolväskor och fjortonåringar som hänger jämte mc med sin gympapåsar i händerna. det planers dit och hit och jag gör en storstädning av mitt rum. damsuger bort sand i någon resväska och lämnar tillbaka bibloteksböcker. köper nya block och ett nytt ljusrosa pennskrin. kramar om kompisar jag inte har träffat på länge och börjar tänka på slutprovet i fysik som bara är några månader bort. jag planerar att köpa en ny halsduk (mörkgrön kanske?) och äta mkt sötpotatis. men hoppas ändå på en brittsommar. 
     
     
     


    Vargnatts bokhylla    •  

    Vilken sötnos!

    Svar: <33
    anna










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s