• ashley och hilary banks + en lista

    Relaterad bildBildresultat för ashley banksRelaterad bildRelaterad bildBildresultat för hilary banksBildresultat för ashley banksBildresultat för hilary banks outfitBildresultat för hilary banks outfitBildresultat för ashley banks outfitBildresultat för hilary banks outfitRelaterad bildRelaterad bildBildresultat för ashley banks outfitRelaterad bildRelaterad bild
     
    ett till outfit inlägg. gillar the fresh prince of bel air väldigt mycket, trots att den som andra 90 tals serie inte är helt pk alla gånger. fina outfits och bra introlåt har den iallefall! skrattade också mycket när jag ser på den, will smith är väldigt rolig. 
     
    jag fick sommarjobbet på bibloteket!! så kul, ska läsa sagor och plocka med böcker tre hela veckor. tror det komemr bli superkul. min kompis (jag hoppades att vi skulle jobba samtidigt) fick en annan tid en jag :( tråkigt. men hoppas den är lite annat roligt folk som jag kan hänga med där. 
     
    en lista: 
    • jag läser just nu heartless av marisa meyer (har hållit på med den super duper länge, men tycker den är bra) 
    • det är nästan storm ute, det blåser väldigt mycket så att det susar i huset. 
    • jag har köpt ett nytt skrivbord som är massivt och fint, där ska jag skriva en bok någon dag 
    • var och fikade med min lillasyster igår och det var mysigt. vi köpte krukor och planterade växter också. 
    • min franska lärare sa såhär idag "man måste uppleva många hjärtesorger innan man hittar den man vill älska hela livet" <33 hon spelade också upp en låt som hon hade lyssnat på när hon bodde i frankrike och var förälskad. jag gillar henne så mycket. 
    • snart är det påsklov och då ska jag fira in våren med farmor och farfar. titta på sädesälor och läsa. 
     
     
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s