• ett stycke lista sådär i okt

     : mxvntain-ridge: “A simple afternoon by @Dxvghter. Please do not remove the credit. ”: When i see you on Behance: ourlifeintransit: fireside - there’s no place quite like it.: we want to go down a water slide right now!: lavender, hermione, ginny, luna, and hannah:  : http://ift.tt/2daVSt8:
     
    bild på pojkarna i hattar, kaffe och katt, vattenrutschbana, eld, illustration på tunnelbananlavender, hermione, ginny, luna, and hannah, rosa äpplen
     
    • astrid lindgren på spotify 
    • kaffe+grädde+choklad 
    • köpenhamn 
    • böcker 
    • loppisar 
    • läppstiftsfärgade löv 
    • stickade tröjor 
    • kompisar som bjuder på tuggummi 
    • djurkonton på instagram (fick tips om @foster_kittens värdens bästa konto) 
    • sötpotatis 
    • pinterest (jag har börjat göra anslagstavlor för böcker jag gillar, beroendeframkallande grej) 


    Emelie Karlsson    •  

    Djurkonton på insta är BÄSTA! Haha, följer ett antaaaaaal!!

    Svar: det är vardagslyx att se på kattungar som leker <33 kram
    annamariaa

    MissMagic    •  

    Mysiga foton och bra lista :)

    Svar: åh tack, kram <333
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s