• Jack Frost

    Visar 2016-11-13 11.48.13 1.jpgVisar 2016-11-13 11.48.14 1.jpg
     
    Botemedel mot kyla och vintersorg: 
      ¤ Raggsockor (ha på dig det under alla dygnets timmar) 
      ¤ Te och kafe ska intas regelbundet 
      ¤ Sätt upp ljusslingor överallt 
      ¤ Linsgrytor
      ¤ Ta fina bilder och njut av att det ändå ganska fint
      ¤ Planera julbak, nyårsfest, julgransplundring eller en lyxfika. Pintrestmapp för ditt evemang är ett måste. 
      ¤ Läs böcker eller titta på tvserier (Gilmore girls är jättebra) 
      ¤ Regel: mugcake is life, mugcake is love
      ¤ Astrid Lindgren på spotify (nej, jag kommer aldrig sluta tjata om det) 
      ¤ Podcasts när man åker buss 
      ¤ CHOKLAD 
      ¤ Tända massor av ljus
      ¤ Yoga 
      ¤ Göra något nytt (tex. måla, franska, sticka, lära sig texten till coola låtar eller aktivism) 
      ¤ Tjocka varma mysiga pjamasar 
      ¤ Läsa (om) Harry Potter 
      
    Bildresultat för mugcake recipeBildresultat för fairy light bedroomBildresultat för socks tumblr
    källa för dessa tre bilder: weheartit 











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s