• Fantastic beasts and where to find them <333

    Bildresultat för fantastic beasts and where to find them
     
    Idag är det 6 dagar sedan jag såg Fantastic beasts and where to find them på bio. Och jag är fortförande inte i närheten av att komma över den. DEN VAR SÅ BRA!!!! Alltså hade gåshud ca 90% av filmen. Älskar hur den var så olik de andra Harry Potter filmerna, men ändå hade den den där speciella känslan över sig. Jag älskade alla små hintar och den nya faktan man fick lära sig. Skåderspelarna var alla underbara, Eddie Redmayne är jätte duktig. Jag absout älskade alla vidunder som var med i filmen. Alla var fantastiska (pun intended) och scenerna med djuren är de bästa tycket jag, gillar Newts relation med djuren. Jakob tyckte jag om, men inte lika mycket som alla andra verkade göra dock. Kände igen mig jättemycket i hans känslor inför trollkarsvärden. Grät den sista kvarten av filmen pga omständigheter. 
     
    HUR FILMEN VAR GJORD VAR HELT OTROLIGT. Älskade "den dramatiska kurvan" i filmen, tyckte den var precis lagom långsam. Även special effekterna var  u n d e r b a r a.  Jag är så exalterad på de övriga filmerna. Uppdaterar kanske detta inlägget med mer tankar snart.
     
     
    Bildresultat för fantastic beasts and where to find them newt scamanderBildresultat för fantastic beasts and where to find them
    Bildresultat för fantastic beasts and where to find themBildresultat för fantastic beasts and where to find them
    Relaterad bildRelaterad bild
     
     
     


    MissMagic    •  

    Åh jag är sy grymt peppad på att se denna film. Vad roligt att du gillade den :)

    Svar: Hoppas du hinner se den snart och att du tycker den var lika bra som ja tyckte att den var!! <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s