• Våren, podcasts och min bokhylla

     
    Här kommer helt tre slumpmässiga bilder ifrån min helg. Dom två första var från en promenad jag gick, och den tredje visar mitt rum ifrån ingången. Det känns verkligen som om våren är på gång, andra mars nu ju! Känns så härligt att kunna gå promenader utan att frysa ihjäl (trots att jag nästa gör det nu ändå). När jag går promenader lyssnar jag nästan alltid på podcast. Min bästa är Flora & Frida´s podcast. Dom är så himla kloka och roliga <33. Jag tänkte också säga, jag vet att min bokhylla är helt oorganiserad och lite kaos just nu.  Men den är ganska fin ändå va? Jag har ju (tyvärr) inte än så jätte stor bokhylla, men det jobbar jag på. Hoppas du har haft en bra vecka än så länge. Just nu läser jag Ink av Amanda Sun och än så länge är jag inte jätte impad. Men jag hade inte så höga förväntningar ifrån början. Synd igentlingen för framsidan var så fin. Jag får se vad jag tycker sen. 


    MissMagic    •  

    Din bokhylla ser jättehärlig ut :) Mysigt med promenad och podcast. Min favorit podcast är Nördigt. Den är så rolig och bra :)

    Svar: Tack för tipset! Tack också för komplimangen, hihi. Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s